کارخانه قالب و قطعه سازی شرکت پایپوش پشتیبانی فنی واحدهای تولیدی را بعهده دارد.

یکی ازمهمترین اهداف این شرکت رشد صادرات کشورمان در زمینه محصولات کیف و کفش می باشد؛ به همین سبب حضورپایپوش در تمامی نمایشگاههای مهم و معتبر جهان تاریخچه بسیار طولانی و پرباری دارد؛ شرکت در نمایشگاهها باعث گردیده که طراحان و قالب سازان شرکت ما هرروز در ارتباط کامل با روند مد سازی و نیاز بازارهای جهانی قرار گیرند و پاسخگوئی مشتریان خارجی و داخلی باشند.

در حال حاضر نیز این واحد در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت خود تعداد 30 مدل و طرح جدید را در طرح ساخت قالب خود دارد.

ساخت مدلهای به روز و به بازار عرضه کردن آنها باعث می گردد که تولید کنندگان داخلی نیز بتوانند امتیاز بیشتری نسبت به دیگر تولیدکنندگان خارجی برای رقابت با آنها در بازارهای جهان داشته باشند.

toolmaking

بخش ماشین های CNC

شرکت پایپوش  با برخورداری از ماشینهای CNC شامل اسپارک ، تراش ، فرز و وایرکات دقیق ترین قطعات را  با دقت بالا برای ساخت قالب ها تولید می گردد

 رایانه طراح ارتباط مستقیم کابلی با دستگاه ها دارد .(DNC) ؛ این نوع ارتباط و انتقال اطلاعات  باعث کم کردن خطای انسانی در حد صفر می گردد ؛و نتیجه آن  بالا رفتن کیفیت قالب و به موازات آن کیفیت و دقت در ابعاد محصول تولیدی خواهد بود.

DSC00304

بخش طراحی و مهندسی

بخش طراحی و مهندسی شرکت پایپوش با بهره گیری از مهندسین مجرب و طراحان خلاق خود هر سال چندین طرح جدید و محصول تازه را به بازار عرضه می کند.

همچنین این طراحان در تلاشند تا با بهره گیری از اطلاعات روز دنیا در مورد قالبهای چند مرحله ای ، قالبهایی با روش جدید،که کمترین ضایعات را در بر دارند تولید کنند.

Colorful eyelet

بخش سخت کاری

سخت کاری پروسه آخر در مرحله ساخت قطعات قالب است .

در این قسمت است که دوام قطعات بوجود می آید تا قطعات بتوانند در سرعت بالای پرس و تعداد ضربات بالا استحکام  مناسب را داشته باشند.

Colorful eyelet

بخش دستگاه های سنگ

قطعات قالب ؛از جمله ماتریسها و سنبه ها پس از طی مراحل اولیه طراحی و ساخت  وارد مرحله حساس و بسیار دقیق سنگ زنی می گردند.

در این قسمت ، دستگاهها با دقت میکرونی قطعات قالب را به اندازه های مورد نظر طراحان می رسانند.